Data e postimit: 2015-01-02 21:17:57
Lexime: 3729
Thënie të mencura
Lloji: Fjale te urta
Tema: shoqërore
Autori: Fejz Demiri
Shkolla: GJON .NIKOLL .KAZAZI
Klasa: 11
Qyteti: Gjakovë
E-mail: feiz-12@hotmail.com


Nuk ka rëndësi sa njerëz ta bëjnë ''Like '' ,por c'farë njerëz ta bëjnë ''Like''...!

Vepra te ngjashme
Autori: Elmedina Deda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jini vetvetja
Nëse dëshironi të jeni vetvetja asnjëherë mos u brengosni se çfarë thonë njerëzit për'rreth jush,përderisa një person e di se kush është asnjëherë nuk brengoset për fjalët e kota të njerëzve. Nëse ju nuk mund ta pranoni dhe ta kupton...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
Në jetë njeriu duhet të shoqërohet me ata njerëz që e bëjnë të ndihet mirë,me ata njerëz që brenda zemrës së tyre kanë c'ti dhurojnë ...të shoqërohet me ata njerëz deri në përjetësi !
Autori: Hafsa · Lloji: Poezi personale · Tema: Dy Shoqe
Edhd pse vitet kaluan Njera-tjetren kurre nuk e harruam Edhe pse ne u ndam Edhe pse ne fytyrat e njera-tjetres nuk i pame Edhe pse faqet me lot i lame Edhe pse se bashku njera-tjetres lamtumire i tham Edhe pse dhimbja ishte shume e madhe Edhe p...
Autori: Shyhrete olluri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Për njerëzit me aftësi të kufizuara
Jan disas njerëz të cilët nuk jan edhe aq të zgjuar por kanë veqorit e tyre njerëzore.Megjithatë ata përmbajn në vete një esenc karakteristike dhe vezulluese me veprimet,gjestet që bënin(bëjn).Ata bënin dhe ende vazhdojn të bëjn:tregime,po...
Autori: X · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pse jetojme
Lumturohemi me faktin që jetojmë në këtë jetë, që na pushton fort nën krahët e saj dhe na dhuron emocione të paimagjinuara, ëmbëlsohemi me freskinë dhe aromën e puthjeve që na dhuron dashuria e jetës sonë, meditojmë dhe ëndërrojmë pë...
Autori: Steisi Mata · Lloji: Ese informuese · Tema: Trafikimi i qenieve njerezore
Tetori njihet si muaji i trafikimit të qenieve njerëzore.Në kuadër të këtij muaji, ne duhet të ndërgjegjësohemi sadopak në lidhje me këtë "krim". Por fillimisht, çfarë është trafikimi i qenieve njerëzore? Trafikimi i njerëzve është nj...
Autori: ana · Lloji: Analize letrare · Tema: jam njish
Shumë vepra të arrira të letërsisë botërore kanë lënë mbresa të paharrueshme në kujtesën e njerëzve.Ato kanë krijuar personazhe "kult" që kalojnë si pa kuptuar kufijtë e veprës.Njerëz të shumtë gjejnë veten në ta. Ne menjëherë m...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Si do ishte bota jonë pa ligje
Siç e dimë,ligji është drejtuesi i mënyrës sonë të jetesës dhe i mënyrës sonë të të menduarit.Shoqëria i ka krijuar ligjet si një mekanizëm rregullues i shoqërisë sonë që të garantojë vazhdimësinë e saj.Ato janë krijuar nga përf...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Si do ishte bota jonë pa ligje
Siç e dimë,ligji është drejtuesi i mënyrës sonë të jetesës dhe i mënyrës sonë të të menduarit.Shoqëria i ka krijuar ligjet si një mekanizëm rregullues i shoqërisë sonë që të garantojë vazhdimësinë e saj.Ato janë krijuar nga përf...
Autori: MARIA stopani · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: 7-8 marsi
dy festa te bukura te prinderve te mi. njera ne shkolle tjetra ne shtepi. njera e mesueses, tjetra e nenes, te dyja shkelqejne, si drita e henes. si yjet ne qiell, ato ndrijne. me dashuri ato te vijne. si nena dhe mesuesja, jane prinderit...
Autori: Melisa.Ç · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Heroizmi
Heroizmi është një përpjekje që tregon guxim. Heroizmi i bën njerëzit që te kryejnë akte të jashtzakonshme.Sot,heroizmi është konsideruar të ketë një qenie superiore nga të tjerët dhe në shumicën e kohës nuk ekziston.Çdo njeri ka fil...
Autori: Orient Maha · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Racizmi sipas meje
Racizmi është besimi në superioritetin e një race mbi tjetrën, e cila shpesh rezulton në diskriminim, segregacion dhe paragjykime ndaj njerëzve në bazë të racës apo përkatësisë etnike, kombëtare, fetare, etj. Sot, përdorimi i termit "raciz...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: shoqërore
Dashuria ndaj familjes është detyrim njerëzor Që nga dita kur njeriu fillon të egzitojë ,si qenie ende e vogël e pa formësuar ,zhvillohet si një barrë mbi supet e dikujt. Dashuria dhe respekti p...
Autori: Diellza Pangjaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Gabimet
Qdo njeri bën gabime qoft i madh apo i vogel..por jo qe ne i bëjm me qellim por ato fatketsisht ndodhin sepse askush nuk i do gabimet .Ka shum njerëz qe nervozohen nga gabimet por jo nuk duhet sepse jan pjes e jetes ..Qdo njeri qe nga lindja mund te ...




Komentet e fundit!

Emri: skam
Email: leolleshanaku@outlook.com
Komenti: /



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com